2012. június 9., szombat

Testrészek

Most, hogy kihúzták az egyik bölcsességfogamat, ideje volt, hogy számot vessek testrészeim elhelyezkedésével a világban. A hajat, körmöt és tejfogakat nem számítva, íme a lista:


Ezen kívül kórházban is csak kétszer voltam, amikor születtem (Bp) és amikor kificamodott a bokám, Ausztriában. A foghúzás egyébként nagyon simán ment, szerintem tök felesleges volt a kábítás-altatás. Semmi sem fáj, nem vérzik, arcom nincs feldagadva, szerintem ez a fog éppen hogy csak ott lógott. Tegnap azért kába voltam az altatástól, de ma már minden a normális, csak öblögetni fogok meg ilyenek.
Egyébként a múlt héten Washingtonban (D.C.) voltam, először konferencián, utána meg összefutottam a mamáékkal. A konferencia stresszes volt, izgultam azért az előadás miatt, és ennek örömére nem is indult el a vetítés technikai okokból kifolyólag. Ilyen még sose fordult elő velem, de nem is fog, mert soha többé nem bízom meg vakon a technikus szavában! Mindegy, ezzel meg is volt az indító adrenalin-löket, aminek köszönhetően kb. lihegve tartottam az előadást, és egy kicsit testen kívüli élmény is volt az egész. De a lényeg, hogy nagyon sokan érdeklődtek a témáim iránt, sőt állítólag az előadás is jó volt.
Washington nagyon szép volt, irtózatosan sokat sétáltunk, csak délutánonként tartottunk egy kis szünetet, hogy kihasználjuk a hotel által biztosított ingyenes bor- és sajtkínálatot. Voltunk 6 múzeumban (American History, Air and Space, Ntural History, Renwick Gallery, National Gallery of Art - modern és régi). Az első négy a Smithsonian láncba tartozik, ugyanúgy, mint az állatkert, ahova szintén elmentünk. Bejutni se a Fehér Házba se a Kapitóliumba nem tudtunk, mert ezeket előre kell foglalni, de végülis ez nem olyan rossz. Voltunk a botanikus kertben, szoborparkban, és bejártuk a legtöbb szép környéket, és az egyik este még koncerten is voltunk a Kennedy Centerben.
Egyik délután így eláztunk:
Még ami nagyon szép volt, hogy egyik este százszámra repkedtek és világítottak a szentjánosbogarak a Fehér Ház előtti gyepen. Obamával nem futottunk össze.

Nincsenek megjegyzések: